Kontakt
Hvordan kontakter jeg dere?
Informasjon om hvordan du kontakter vår kundeservice finner du her.
Bestilling
Jeg kan ikke bestille, kan du hjelpe meg?
Absolutt, skriv til oss i chatten eller via e-post, så vi hjelper deg.
Har dere mottatt bestillingen min?
Vi sender ut en bestillingsbekreftelse til e-postadressen som er oppgitt ved kjøp, iløpet av få minutter etter det fullførte kjøpet. Hvis du ikke har mottatt noen bekreftelse etter en time, kan dette skyldes tekniske feil, eller du kan ha skrevet feil e-postadresse. Kontakt oss og vi ordner det.
Kan jeg endre eller kansellere en bestilling?
Dessverre er det sjelden mulig siden alle bestillinger automatisk sendes til pakking for raskest mulig levering. Ta kontakt med vår kundeservice, og vi vil se hva vi kan gjøre.
Er produktet jeg vil kjøpe på lager?
Lagerstatus og leveringstid er oppgitt på respektive produktside og i kategorier. Du kan overvåke et produkt som ikke er på lager, for å bli varslet via e-post, når den kommer tilbake på lager.
Er det mulig å bestille selv om jeg ikke er folkeregistrert på adressen?
Det går fint om du betaler ordren din med en gang. Men vær oppmerksom på at du må skrive inn C/O med personens navn som er registrert på adressen. For eksempel, hvis du heter Sven Svensson og bor midlertidig med Johan Johansson, skriv Sven Svensson i navnefeltet, og i adressefeltet skriver du: C/C Johan Johansson, etterfulgt av Johan Johanssons adresse.
Hvilke land kan jeg bestille?
Vi leverer per dags dato kun til Norge og Sverige.
Levering og frakt
Hva koster frakt?
Alle bestillinger i Norge får gratis frakt, uansett mengde eller størrelse.
Hvor lang er leveringstiden?
På lagerførte varer er leveringstid 3-7 dager. For produkter som ikke er på lager eller er på vei til lager, kan leveringstiden variere. Lagerstatus og leveringstid er oppgitt på de respektive produktsidene og i kategoriene.
Hvordan sendes bestillingen min?
I de fleste tilfeller sender vi med Bring. I unntakstilfeller, med større ordrer og firmaordrer med DHL.
Jeg har fått feil produkt, hvordan går jeg fram?
Kontakt vår kundeservice, og vi vil hjelpe deg.
Retur, klage og bytte
Hvordan returnerer jeg et produkt til dere?
Detaljert informasjon om retur finner du her.
Kan jeg bytte et produkt jeg har kjøpt?
Du finner detaljert informasjon om bytte her.
Jeg vil reklamere på et produkt, hvordan går jeg fram?
Detaljert informasjon om reklamasjon kan du finne her.
Kan jeg returnere et produkt jeg har kjøpt til redusert pris?
Ja det går bra, angreretten gjelder som vanlig.
Betaling
Hvilke betalingsmåter kan jeg velge mellom?
Vi tilbyr faktura, delbetaling, kredittkortbetaling og direkte betaling via din nettbank. Alle betalingsmåter er gratis (gebyr kan forekomme ved delbetaling).
Hvordan sender dere fakturaen når jeg kjøper?
Fakturaen sendes til deg via e-post når bestillingen din er sendt fra oss.
Jeg finner ikke fakturaen min, kan dere sende en ny faktura?
Ta kontakt med Klarna, www.klarna.no, så hjelper de deg.
Sikkerhet
Er det trygt å kjøpe fra dere?
Ja, siden er kryptert, og vi bruker kun sikre betalingsalternativer fra etablerte betalingstjenester som Klarna.
Er mine personopplysninger beskyttet?
Vi gir aldri ut dine personlige opplysninger til uautoriserte parter og informasjonen brukes kun for å sikre bestillingen din.
Annet
Har dere fysisk butikk?
Nei, vi eksisterer kun online. Der er vi åpne 24 timer i døgnet 7 dager i uken, alltid tilgjengelig for deg!
Jeg vet ikke hvilken modell telefonen min er. Kan dere hjelpe meg?
Vi vil gjerne hjelpe deg! Send et bilde av telefonens forside og bakside til kundeservice, og vi kommer tilbake med telefonmodellen og forslag til tilbehør.
Hvilke deksler og tilbehør passer til telefonen min?
Send en melding med opplysninger om hvilken telefon du har til vår kundeservice, og vi gir deg svar på alt av tilbehør som passer til telefonen din.
Hvis du lurer på noe som ikke er besvart ovenfor, er du hjertelig velkommen til å kontakte vår kundeservice.
Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse.Lær mer