Tilfredse kunder er det som driver oss - hvis du er fornøyd, er vi fornøyde. Nedenfor finner du de kjøpsbetingelsene som gjelder når du kjøper fra oss på PhoneLife. Vi har forsøkt å gjøre de så enkle og gode som mulig for å gjøre det enklere for deg! Har du spørsmål, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss på support.no@phonelife.com.
Frakt og levering
Vi tilbyr alltid gratis standardfrakt og alle bestillinger sendes med Bring. Normal leveringstid er 3-5 virkedager hvis alle produktene er på lager. Ved mindre bestillinger vil bestillingen i de fleste tilfeller bli levert direkte til postkassen din. I noen tilfeller og ved større leveranser, blir bestillingen utlevert på Brings nærmeste utleveringssted. Du vil bli varslet via SMS eller hentelapp så snart varene er ankommet ditt leveringssted.
Det tilkommer ingen tollavgifter når du handler hos oss.
Dersom du ikke henter ut pakken din og ikke gir oss beskjed om det så debiteres du en faktura på kr 199 NOK for uahventet pakke.
Betaling
På PhoneLife handler du kun med sikre og kjente betalingsalternativer. Vi tar ikke gebyrer for betalingsalternativene våre.
Som privatperson betaler du via Klarna Checkout og kan deretter velge å betale med en avgiftsfri faktura, delbetaling, kredittkort (VISA, Mastercard, American Express), nettbank eller Klarna Direkt.
Angrerett og åpent kjøp - Alltid 30 dager
I henhold til angrerettloven har du som kunde rett til å heve kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varene, du trenger ikke å oppgi årsak. Vi har utvidet dette til 30 dager, alt for å gjøre det enkelt for deg som kunde. Dette forutsetter at produktet og produktemballasjen er intakt og hel, dvs. ikke brukt eller skadet på noen måte. Selvfølgelig må du prøve produktet, men det bør gjøres forsiktig og uten å ødelegge emballasjen. PhoneLife forholder seg til angrerettloven. Hvis varene på noen måte er forandret av kunde, har PhoneLife rett til å trekke fra et beløp tilsvarende varens verdiendring i forhold til varens opprinnelige verdi på returberløpet. Som kunde er du ansvarlig for returforsendelsen når du benytter deg av angreretten.
Du har rett til å heve kjøpet ved forsinket levering hvis du ikke har mottatt bestillingen din innen to uker etter at den er sendt fra vårt lager.
Produkter og produktkategorier som unntas fra angreretten, forutsatt at plomberingen/emballasjen er brutt eller at produktet har blitt brukt:
- Alle typer in-ear-hodetelefoner (hodetelefoner som settes inn i øret), inkludert tilbehør som utbyttetupper til disse hodetelefonene.
- Elektroniske produkter der plomberingen eller emballasjen er brutt, for eksempel hodetelefoner, minnekort, Galaxy SmartTag og andre forseglede elektroniske produkter.
- Leker og andre lignende produkter med innebygde batterier.
- Forbruksvarer som batterier.
Har du kjøpt noen av disse produkttypene, kan de returneres kun dersom plomberingen og/eller emballasjen er intakt.
Klager
Er noe ødelagt eller har du fått feil vare? Ta kontakt med support.no@phonelife.com så snart som mulig, og vi vil hjelpe deg. Send et bilde av skaden for raskest mulig håndtering av saken. Ved godkjent klage eller feilsøking står vi selvfølgelig for retur.
Produktgarantien gjelder hvis produktet er feilprodusert eller ikke fungerer som det skal. Skader forårsaket av bruk eller montering, slitasje, feil påsatt skjermbeskytter eller lignende, dekkes ikke av garantien. Produksjonsgarantien er 1 år.
Reklamasjoner på produkter fra Copter og Zagg InvisibleShield rettes direkte til de i henhold til deres livstidsgaranti. For vilkår og reklamasjoner på produkter fra Copter, gå til denne siden: https://bit.ly/2PkVQSQ. For vilkår og reklamasjoner på produkter fra Zagg, gå til denne siden: https://bit.ly/2ID5q21.
Nyhetsbrev og utsendelser av e-post
Meld deg på nyhetsbrev vårt i kassen eller via skjemaet på nettsiden. Vi sender nyhetsbrev med relevante nyheter, kampanjer og tips. Ved kjøp vil du få e-poster relatert til ordren din uavhengig om du abonnerer på nyhetsbrevet. Det kan være e-post som ordrebekreftelse, leveringsmelding, returinformasjon og bestillingsoppfølging i form av forespørsel om evaluering, eller å svare på noen korte spørsmål.
Personlige data og informasjonskapsler
Vi tar ditt online privatliv veldig alvorlig. Derfor følger vi databeskyttelsesreguleringen GDPR som gjelder for EU. Du kan lese hele informasjonen om informasjonskapsler og personopplysninger her.
Force majeure
Hendelser utenfor PhoneLife's makt som tilskrives force majeure, resulterer i at PhoneLife er unntatt fra forpliktelser i inngåtte kontrakter. Hendelser som betegnes som force majeure er for eksempel krig, naturkatastrofer, arbeidsmarkedskonflikter, myndighetsbeslutninger og andre lignende hendelser utenfor PhoneLife's kontroll, og som med rimelighet ikke kan forventes eller forutsees.
Annet
Alle priser er oppgitt, inkludert 25% moms, med mindre annet er valgt. Vi selger ikke til personer under 18 år uten skriftlig tillatelse fra foresatt eller verge. Vi reserverer oss mot eventuelle skrivefeil, prisøkninger og salg.
PhoneLife eies og drives av PhoneLife AB (org.nr: SE556913538601).
Kjøpsbetingelsene er oppdatert 2024-11-07
Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse.Lær mer